شرکت صنعتی سرای آتیه به شمار ثبت 6514 تولید کننده درب و پنجره های دوجداره فعالیت خود را از تاریخ 18/2/1386 در محیطی به مساحت 7187 متر مربع با مجموعه ای متشکل از 35 کارمند آغاز کرد .

تولید درب و پنجره یو پی وی سی و شیشه های دو و سه جداره با استفاده از بروز ترین دستگاه های ساخت کشور آلمان و اتریش به صورت تمام اتوماتیک با رعایت استانداردهای اروپا در این مجموعه صورت می پذیرد .

لازم به ذکر است شرکت صنعتی سرای آتیه تاکنون بیش از 5000 پروژه در سطح کشور را به مرحله اجرا در آورده است و صادرات تولیدات این مجموعه به کشورهای همسایه از جمله امارات و ترکیه را نیز از سال 1387 در رزومه کاری خود را دارد .

اخذ نمایندگی رسمی از شرکت ویستابست یکی از معتبرترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی سی در دنیا با کد نمایندگی 1389 یکی از افتخارات ماست.

افتخارات شرکت سرای آتیه

  • گروه صنعتی سرای آتیه متعهد میگردد علاوه بر تعهدات تولید کنندگان پروفیل یو پی وی سی . تولیدات خود را شامل گارانتی به شرح زیر قرار دهد
    کلیه یراق آلات مورد استفاده در پنجره ها و درب های دوجداره تولید شده توسط شرکت سرای آتیه به مدت ده سال شامل ضمانت تعویض می باشد .
    کلیه شیشه های دو و سه جداره تولید شده توسط شرکت سرای آتیه به مدت سه سال در برابر بخار زدگی و خروج گاز ضمانت می گردد .
    کلیه درب و پنجره های دوجداره تولید شده توسط شرکت سرای آتیه پس از نصب از نظرعایق بندی (عبور آب و هوا به داخل ساختمان) به مدت ده سال ضمانت می گردد .
    کلیه درب و پنجره های دوجداره تولید و نصب شده توسط شرکت سرای آتیه شامل ضمانت ریگلاژ به مدت ده سال می باشد.
    کلیه درب و پنجره های دوجداره تولید شده توسط شرکت سرای آتیه پس از نصب از نظرعایق بندی (عبور آب و هوا به داخل ساختمان) به مدت ده سال ضمانت می گردد .
    پروفیل های لمینت استفاده شده در تولیدات شرکت سرای آتیه شامل ضمانت تغییر رنگ فاحش به مدت ده سال می باشد .
  • پروفیل های در و پنجره یو پی وی سی تولیدی ویستا بست، در برابر تمامی مشکلات و صدمات ناشی از عدم رعایت موارد فنی و کیفی تولید پروفیل که منجر به تغییر رنگ فاحش، انحنا، شکستگی، ترک، تغییر شکل (دفرمه شدن) در پروفیل می شود، از تاریخ تولید پروفیل به مدت 10 سال مورد تضمین شرکت بیمه آسیا بر اساس قرارداد شماره 6411001/89/01 می باشد.
    عدم استفاده از پروفیل تقویتی گالوانیزه مناسب یا عدم استفاده از آن در داخل پروفیل و نیز هر گونه نواقص ناشی از عدم استفاده از ماشین آلات مونتاژ مناسب و استاندارد و رعایت نکردن اصول صحیح انبارداری در کارگاه مونتاژ، شامل ضمانت نمی شود.
    استفاده از قطعات متفرقه و غیراستاندارد در خصوص ساخت و نصب پنجره ها، مانند لولای غیرقابل تنظیم، کانکتورها، نوارهای آب بندی، لاکینگ پلیت ها، پل ها و فیلرهای زیرشیشه و غیره،باعث عدم ضمانت خواهد شد.
    هر گونه ضایعات ناشی از استفاده نامناسب، نگهداری و به کارگیری از منابع رادیو اکتیو، امواج الکترو مغناطیس، مواد شیمیایی و شعله مستقیم در مجاورت پروفیل، شامل ضمانت نمی گردد.
    در صورت استفاده از اتصالات نامناسب در نصب و وارد آمدن ضربه و فشار به پروفیل و جداسازی روکش محافظ در زمان نامناسب، شامل ضمانت نمی شود.
    رعایت نکردن شرایط استاندارد در انتخاب و استفاده از پیچ ها برای نصب پروفیل تقویتی، خارج از شرایط ضمانت می باشد.
    ضمانت های مخدوش، فاقد اعتبار می باشند و هرگونه جعل و سوء استفاده از این ضمانت نامه پیگرد قانونی دارد.
    هر گونه ضایعات ناشی از نشست ساختمان و بروز بلایای طبـیعی مانند: سیـل، زلـزله و... شـامل ضـمانت نمی شود.
    پروفیل های الوان (رنگ شده و لمینیت) شامل ضمانت نمی باشد.
    هر گونه به کارگیری و مونتاژ پروفیل های غیر تولیدی ویستا بست، در کنار پروفیل های این شرکت خارج از ضمانت می باشد.