۴ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

راه های تهیه یک اسپرسو و کاپوچینوی عالی

پیش از این که اقدام به خرید قهوه ساز کنید، در خصوص این که چه نوع قهوه ای (از لحاظ اندازه آسیاب شدن دانه قهوه) و یا این که قهوه تهیه شده با فیلتر، اسپرسو یا کاپوچینو دوست دارید؟ چه مقدار قهوه می خواهید درست کنید؟ و به طور معمول چه وقت هایی دوست دارید قهوه درست کنید؟ قیمت دستگاه و هزینه ای که برای خریداری دستگاه در نظر گرفته اید؟ و همچنین سوالات دیگر آگاهی کافی داشته باشید.

دستگاه قهوه جوش :

قهوه جوش ها دارای انواع گوناگونی می باشند که در حجم های متنوع (تعداد فنجان های گوناگون)، درست شده اند و مصرف آن ها بسیار راحت می باشد. در این نوع قهوه جوش ها، آب به آرامی روی سبد فیلتردار دارای قهوه آسیاب شده چکه می کند و پس از نفوذ در قهوه از بخش پایین داخل فنجان یا قوری ریخته می شود. در این نوع قهوه سازها احتیاجی نمی باشد که آب از پیش بجوشانید. قهوه جوش های حاوی فیلتر به طور معمول قوری ترموستات دار و صفحه گرم نگهدارنده جهت گرم نگهداشتن قهوه دارند.

 

این نوع قهوه جوش ها یا فیلتر کاغذی و با استفاده از فیلتر دائمی کار می کنند. فیلترهایی که دائمی هستند نسبتا مقرون به صرفه تر می باشند و دارای هزینه کمتری دارند، اما پس از به کار بردن باید برای از بین بردن کثیفی شسته شوند. فیلترهای کاغذی بهداشتی تر می باشند و پس از استفاده به آسانی می توان آن ها را تعویض کرد.

بعضی از انواع قهوه جوش ها با به کار بردن از سیستم کپسول کار می کنند. این کپسول ها همچون چای کیسه ای یا کپسول با غلاف آلومینیومی به آسانی یک فنجان قهوه فاقد هیچ گونه کثیفی به دست می آورند.

 قهوه جوش ها به این روش کار می کنند که، قهوه پودر شده داخل محفظه ایی در بالا وجود دارد و آب را در محفظه مخصوص باید ریخت. در ابتدا آب جوشیده می شود و از راه لوله عمودی تحت فشار از بالا و پیرامون فیلتر عبور می کند، قهوه دم کشیده از بخش پایین داخل قوری ریخته می شود و تفاله قهوه داخل فیلتر باقی می ماند. نشانگر شیشه ای در قسمت بالای دستگاه می باشد که می توانید اندازه تیرگی قهوه ای که به دست می آید را مشاهده کنید. قهوه جوش ها برای کسانی که قصد دارند قهوه ای با غلظت ها و شدت های گوناگون درست کنند ایده آل می باشد، با این که بعضی از طرفداران قهوه فکر می کنند که در این نوع دستگاه ها، قهوه بسیار خوبی به دست نمی آید!

اسپرسو و کاپوچینو سازها

این دستگاه ها با به کار بردن از بخار، قهوه ای بسیار قوی درست می کنند. قهوه اسپرسو در مقایسه با قهوه ای که قهوه ساز درست می کند بسیار غنی تر و غلیظ تر می باشد و پایه ای برای کاپوچینو و قهوه لاته می باشد. دستگاه هایی که با استفاده از پمپ بخار کار می کنند از سایر مدل ها اندکی گران تر می باشند.

 

دستگاه های تولید فشار (بخار)

آب در مخزن می جوشد و فشار و بخار تولید می کند. در نهایت فشار کافی به وجود می آید و آب جوش با فشار روی قهوه ریخته می شود. این بخار مدتی بعد برای به وجود آوردن کف مورد استفاده قرار می گیرد. در برگشت آب مصرفی بسیار داغ یک اسپرسو درست و حسابی درست می کند. اطمینان حاصل کنید که فشار بخار به دست آمده به میزان کافی برای درست کردن یک اسپرسوی عالی، کافی باشد.

اسپرسو

سیستمی برای درست کردن قهوه اسپرسو با به کار بردن از کپسول می باشد.

قهوه ترکیب شده، برشته شده، آسیاب شده و پس از آن داخل کپسول هایی به طور کامل محکم و مهر و موم بسته بندی می گردند که بیش از نه ماه تازه می مانند. یکی از مزایای استفاده از این شیوه به دست آوردن بسیار آسان و راحت قهوه می باشد. در این دستگاه ها فیلتری به منظور تمیز کردن وجود ندارد، و تفاله قهوه باقی نمی ماند و از این مهم تر این که مزه قهوه فوق العاده می باشد و این که می توانید از طیف وسیع انواع قهوه با طعم های گوناگون مصرف کنید.

تولید مستقیم قهوه از دانه قهوه (Bean-to-cup coffee machines)

برای تجربه مزه فوق العاده قهوه در خانه، قهوه سازهای حاوی آسیاب (دستگاه های با قابلیت سرو دانه قهوه به فنجان) برای شما اسپرسویی حرفه ایی تهیه می نمایند. البته کار با این دستگاه بسیار آسان می باشد. دانه های تازه آسیاب شده قهوه، به منظور درست کردن اسپرسو مورد نیاز مصرف می شود و به شما قهوه ای به طور کامل تازه می دهد.

 

برخی از این نوع دستگاه ها به طور کامل اتوماتیک می باشند: آب را داخل مخزن آب ریخته، شیر را در مخزن مخصوص خود بریزید و دانه های قهوه را داخل محفظه مخصوص بریزید. پس از آن به سادگی دکمه مخصوص روی دستگاه را فشار دهید. دستگاه دانه های قهوه را آسیاب خواهد کرد قهوه را در فنجان بریزید و روی آن کف شیر می ریزد.

 

جدیدترین مدل های قهوه ساز شامل امکانات گوناگونی مانند گرم نگهدارنده فنجان می باشند که به مرور ماگ شما را گرم نگه می دارد. این کار موجب می شود قهوه ی خیلی خوشمزه ای تهیه شود که تغییری در قهوه گرم داخل فنجان به وجود نیاید.

قهوه سازهای حاوی آسیاب دانه قهوه گران تر از قهوه سازهای سنتی می باشند، و برخی مواقع هنگامی که دانه ها را آسیاب می کنند یا قهوه تهیه می کند اندکی صدا به وجود می آورند. با این وجود، اندازه صدایی که به وجود می آورند در حد قابل قبولی می باشد و اسپرسوی فوق العاده به دست آمده به وسیله این دستگاه موجب می شود که خرید این دستگاه سرمایه گذاری با ارزشی به حساب بیاید.

نکاتی که در زمان خرید یک دستگاه اسپرسو ساز باید در نظر بگیرید :

میزان بار یا فشار بخار

فشار بخار خوب، از جمله ضروریات دستگاه قهوه ساز برای به دست آمدن خامه یا کف می باشد. به این معنا که بخار با پودر قهوه با سرعت تنظیم شده و مناسب برخورد نماید. سرعت بسیار پایین منجر به ایجاد طعمی تلخ یا تیز می شود. فشار بین چهارده تا نوزده بار اندازه مناسب می باشد، با این که بعضی از تولید کنندگان مدعی می باشند که فشار بین نه تا یازده بار، اگر دانه های قهوه به خوبی آسیاب شده باشند، کافی می باشد.

 

ترموبلاک (Thermoblock)

به منظور دستیابی به بهترین مزه قهوه، مهم این می باشد که قهوه را نجوشانید؛ ترموبلاک نوعی جوش آور می باشد که دمای آب را به حد دمای فوق العاده (تقریبا 90 درجه) از طریق پمپ بالا می برد. بعضی از مدل ها حاوی سیستم ترموبلاک برای کف کردن شیر نیز استفاده می شود، که نیاز به حرارت تقریبا 120درجه دارند.

نگهدارنده فیلتر

این وسیله دانه های قهوه را نگه داشته و باید آن ها را گرم نگه دارد. مدل های ساده شامل پایه فیلتر آلومینیومی می باشد اما در مدل های گران تر شامل پایه فیلتر از جنس برنج می باشند که زمان طولانی تری گرم می مانند.

ولتاژ دستگاه

همچون کتری برقی داشتن ولتاژ اغلب در دستگاه منجر به سریع تر به جوش آمدن آب می شود، هنگامی که می خواهید چندین اسپرسو درست کنید، دستگاه با ولتاژ بالا بهتر می باشد.

راه های تهیه یک اسپرسو و کاپوچینوی عالی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل علی خواه

خرید و قیمت قهوه ساز

 

قهوه، نوشیدنی صبحگاهی مورد علاقه بسیاری است و برخی افراد بدون آن نمی توانند روز خود را شروع کنند. عده ای برای نوشیدن قهوه به کافه ها مراجعه می کنند اما این امر، در ابتدای صبح زمانی که شما هنوز لباس خواب به تن دارید و حوصله انتظار برای آماده شدن این نوشیدنی دوست داشتنی را ندارید، امکان پذیر نیست. وقتی خودتان اقدام به درست کردن قهوه می کنید، می توانید به صورتی کاملا متفاوت این کار را انجام دهید و به جای نوشیدن آن در لیوان های کاغذی، در لیوان شخصی خود، قهوه را میل کنید. اینجاست که لزوم خرید قهوه ساز به شدت احساس می شود و شما را وادار می کند برای تمام این دلایل مهم، یک دستگاه قهوه ساز با کیفیت خریداری کنید.

دستگاه های متفاوت قهوه سازی، در بازار موجود بوده که هر کدام می توانند تاثیر متفاوتی بر روی طعم و مزه داشته باشند. مثلا زمان تماس آب با دانه های قهوه، یکی از عواملی است که می تواند بر روی طعم قهوه تاثیر بگذارد.

راهنمای خرید قهوه ساز

وقتی قصد خرید قهوه ساز را دارید، باید چند موضوع را مد نظر قرار دهید این موضوعات می تواند به شما کمک کند تا بدانید که در میان انبوه قهوه سازها، به سراغ کدامشان بروید و کدام یک برای شما از همه مناسب تر است. در ادامه به صورت کوتاه در مورد آنها صحبت می کنیم تا بدانید به هنگام خرید قهوه ساز چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهید.

پیچیده نبودن و راحتی کار با دستگاه

از جمله ویژگی هایی که خصوصا افراد در ابتدای صبح از آن استقبال زیادی می کنند، راحتی و پیچیده نبودن استفاده از دستگاه است. اگر می خواهید صبح بعد از بیدار شدن، به سرعت یک لیوان قهوه داغ در اختیار داشته باشید، بهتر است حتما این موضوع را به هنگام خرید دستگاه قهوه ساز مد نظر قرار دهید.

نوع قهوه مصرفی توسط شما

معمولا نوع قهوه ای که تمایل زیادی به درست کردن آن دارید را نیز باید هنگام خرید مورد توجه قرار دهید. به عنوان مثال، آماده کردن اسپرسو، دستگاه خاص خود را می طلبد. اما اگر دوست دارید علاوه بر قهوه های ساده، اسپرسو نیز بنوشید می توانید دستگاههایی خریداری کنید که قادرند انواع مختلف از این نوشیدنی دم کردنی را در اختیارتان قرار دهند.

سایز دستگاه

سایز دستگاه بر روی کیفیت قهوه تاثیری ندارد، اما به فضایی که قرار است در آن قرار داده شود، به شدت مرتبط است. اگر با محدودیت فضا در کافی شاپ و یا منزل خود مواجه هستید، دستگاهی را خریداری کنید که حجم زیادی را اشغال نکند.

ارائه خدمات جانبی

برخی از دستگاه های قهوه ساز علاوه بر دم کردن قهوه، گزینه های دیگری نیز برای ارائه دارند. مثلا با برخی از آنها می توانید قهوه را تا مدت طولانی گرم نگه دارید و هر زمان که دوست داشتید آن را بنوشید یا برخی دیگر را می توانید برای آماده کردن قهوه در یک زمان خاص برنامه ریزی کنید تا دستگاه به صورت خودکار، این عمل را انجام دهد.

انواع دستگاه های قهوه ساز

دستگاه های قهوه ساز انواع و اقسام متفاوتی دارند. اینکه شما کدام یک از این دستگاه ها را انتخاب کنید بستگی به طبع و علاقه شما از طعم قهوه دارد. در  ادامه مدل های مختلف این دستگاه را به شما معرفی می کنیم تا با علم به این موضوع بتوانید بهترین قهوه ساز را خریداری کنید.

قهوه ساز دستی

درست است که قهوه سازهای برقی راحتی و امکانات بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند اما نکته ای که ممکن است برای برخی مشکل ساز شود، اشغال یک فضای دائمی است. برای کسانی که در طول روز تنها یک لیوان قهوه می نوشند، بهتر است قهوه سازهایی را خریداری کنند که به نیروی برق نیازی ندارد. این دستگاه را می توان بعد از استفاده تمیز و در جای خود قرار داد. بدین ترتیب شما هم می توانید یک لیوان قهوه داغ میل کنید، ضمن آنکه هیچ فضایی از آشپزخانه تان اشغال نخواهد شد. البته این دستگاه مسائل و مشکلات خاص خود را نیز دارد. مثلا، برای استفاده از این دستگاه باید آب را به صورت جداگانه بجوشانید و در دستگاه قهوه ساز غیر الکتریکی خود بریزید.

قهوه ساز ترک

قهوه ساز ترک یا قطره ای یکی از مدل های موجود در بازار بوده و کار کردن با آن نیز بسیار راحت و آسان است. برای نوشیدن قهوه با این دستگاه نیازی نیست تا شما آب را از قبل بجوشایند. کافی است مقدار آب مورد نیاز را داخل دستگاه ریخته و منتظر باشید که به آرامی به جوش آید و به فیلتر حاوی قهوه اضافه شود.

قهوه ساز ترک نیز در مدل های متفاوت در بازار موجود است و از جلمه قابلیت هایی که در آنها قرار داده می توان به قابلیت برنامه ریزی، صفحه نمایش، وجود یک صفحه برای گرم نگه داشتن قهوه و فیلتر قابل تعویض اشاره کرد.

برخی از آنها مانند قهوه جوش های قدیمی هستند و شما می توانید با قرار دادن آنها بر رو پایه هایی که به برق شهری وصل می شود، قهوه را در بهترین و طعم در اختیار داشته باشید.

یکی از جاهایی که می تواند مدل های مختلف این قهوه ساز را در اختیار شما قرار دهد و شما را در انتخاب بهترین مدل یاری کند. فروشگاه اینترنتی کالاوما است. با این روش می توانید ساعت ها در مورد محصولی که قصد خریدش را دارید، تحقیق و جستجوی مفصلی انجام داده و مدلی که مد نظر دارید را خریداری کنید.

اسپرسو ساز

یکی از انواع قهوه که طرفداران زیادی دارد، قهوه اسپرسو است که پایه تولید و ساخت بسیاری از نوشیدنی ها به حساب می آید. ازجمله نوشیدنی هایی که می توان به آن اشاره کرد، لاته، موکا و کاپوچینو است.

اسپرسو ساز ها نیز در شکل ها و مدل های مختلف با قابلیت های مختلف در بازار موجود هستند و شما باید با توجه به انتظاراتی که دارید، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در انتخاب یک اسپرسوساز به مواردی مانند داشتن سیستم کاپوچینو ساز، قابلیت برنامه ریزی، حالت آماده به کار، داشتن یا نداشتن فیلتر آب، ظرفیت مخزن، داشتن یا نداشتن مخزن شیر و سیتسم خاموشی خودکار و غیره توجه داشته باشید.

هر یک از این عوامل باعث ایجاد تفاوت در این دستگاه شده و اگر به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید، آنها می توانند اطلاعات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار دهند، تا مناسب ترین را خریداری کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل علی خواه

تفاوت قهوه ساز با اسپرسوساز

قهوه سازها راهی سریع و ساده برای تهیه قهوه صبح شما هستند. پس از افزودن قهوه و آب، فقط یک دکمه را فشار داده و دور می شوید. دستگاه کار را برای شما انجام می دهد. برخی از دستگاه های قهوه ساز قطره ای حتی قابل برنامه ریزی هستند، بنابراین می توانید تنظیم کنید که تا زمانی که از خواب بیدار می شوید قهوه خود را آماده کنید.

دستگاه اسپرسو دو نوع دارد: اتوماتیک و نیمه اتوماتیک. تفاوت در عملکرد این ماشین ها است. هر دوی آنها به مراحل اولیه نگهداری و تمیز کردن احتیاج دارند تا اطمینان حاصل شود که از عمر طولانی و نتیجه مطلوبی که شما از خرید دستگاه اسپرسو انتظار دارید، برخوردار هستند. در زیر تفاوت بین دو نوع دستگاه اسپرسو را بررسی خواهیم

 

اسپرسوساز اتوماتیک

استفاده از اسپرسو ساز اتوماتیک آسان است. فقط لازم است که قهوه و آب را اندازه گیری کرده و همراه با قهوه، آنها را در مخازن صحیح دستگاه قرار دهید. و دکمه دستگاه را فشار می دهید. و در عرض 25-30 ثانیه، اسپرسوی با کیفیتی در انتظار شماست.

 

اسپرسو نیمه اتوماتیک

اگر می خواهید اسپرسو بسازید، مزیت نیمه اتوماتیک این است که شما از ابتدا تا انتها کنترل کاملی بر زمان استخراج دارید. این به شما امکان کنترل بهتر عطر و طعم اسپرسو را می دهد. اگر شما یک تجربه درست دمنوش اسپرسو می خواهید، اما نگران طعم در عرض چند ثانیه نیستید، یک دستگاه اسپرسو اتوماتیک از آنجا که دارای تایمر استخراج داخلی است، بیشترین سود را برای شما خواهد داشت.

استفاده از اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک نیاز به صبر و حوصله و یادگیری دارد. استفاده از اتوماتیک راحت تر است اما همچنان به توجه بیشتری نسبت به یک قهوه ساز قطره ای نیاز دارد. دستگاه های اسپرسو نیز گرانتر از قهوه ساز قطره ای هستند. دستگاه های اسپرسو نیاز به تمیز کردن و گاهی تعویض قطعات دارند. اسپرسوساز نیمه اتوماتیک  وسیله ای زمان بر تر است اما اگر عاشق اسپرسو باشید ارزش آن را دارد.

 

نکات قبل از خرید دستگاه اسپرسو

وقتی نوبت به قهوه می رسد، کیفیت همیشه مهم است. نوشیدن یک قهوه با کیفیت خوب و بوی تازه در صبح روش خوبی برای شروع روز برای دوستداران این محصول است. داشتن یک دستگاه اسپرسو می تواند این کار را بسیار ساده تر کند. در اینجا برخی از خصوصیاتی که قبل از خرید دستگاه اسپرسو باید در نظر گرفت آورده شده است.

  • آسیاب داخلی

مخلوط با کیفیت قهوه معمولاً به نحوه آسیاب شدن دانه های قهوه بستگی دارد. همه دستگاه های اسپرسو آسیاب داخلی ندارند. برخی ممکن است نیاز داشته باشند که دانه های قهوه قبل از قرار دادن در اسپرسو با دستگاه خردکن چرخ شوند. با این حال، برای اینکه یک قهوه تازه و کاملاً مخلوط تهیه کنید، باید دستگاه اسپرسویی تهیه کنید که دارای آسیاب داخلی باشد.

  • دستگاه باید کف کند

جدا از داشتن یک قهوه تازه، یک دستگاه قهوه ساز خوب باید بتواند نوشیدنی هایی مانند کاپوچینو را نیز تهیه کند. این کار فقط در صورتی انجام می شود که دستگاه دارای جرقه باشد که می تواند شیر را تحت فشار قرار دهد. دما و فشار باید به خوبی متعادل شود تا نوشیدنی مناسب درست شود. دستگاه اسپرسو که می تواند کف کند، مزیت لذت بردن از نوشیدنی های خاص دیگر را به کاربر می دهد.

  • ظرف آب

یک اسپرسو ساز معمولی، معمولاً می تواند ظرفیت حدود 8 فنجان اسپرسو را داشته باشد. با این حال، بعضی از دستگاه های اسپرسو ظرف اضافی دارند که ظرفیت آب را افزایش می دهد. این کار استفاده از دستگاه را آسان تر می کند. حتی بعضی از آنها یک رابط دارند که می تواند به منبع آب متفاوتی متصل شود و مانع از این شود که کاربر هر بار آن را دوباره پر کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل علی خواه

شرکت درب و پنجره سازی سرای آتیه

شرکت صنعتی سرای آتیه به شمار ثبت 6514 تولید کننده درب و پنجره های دوجداره فعالیت خود را از تاریخ 18/2/1386 در محیطی به مساحت 7187 متر مربع با مجموعه ای متشکل از 35 کارمند آغاز کرد .

تولید درب و پنجره یو پی وی سی و شیشه های دو و سه جداره با استفاده از بروز ترین دستگاه های ساخت کشور آلمان و اتریش به صورت تمام اتوماتیک با رعایت استانداردهای اروپا در این مجموعه صورت می پذیرد .

لازم به ذکر است شرکت صنعتی سرای آتیه تاکنون بیش از 5000 پروژه در سطح کشور را به مرحله اجرا در آورده است و صادرات تولیدات این مجموعه به کشورهای همسایه از جمله امارات و ترکیه را نیز از سال 1387 در رزومه کاری خود را دارد .

اخذ نمایندگی رسمی از شرکت ویستابست یکی از معتبرترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی سی در دنیا با کد نمایندگی 1389 یکی از افتخارات ماست.

افتخارات شرکت سرای آتیه

  • گروه صنعتی سرای آتیه متعهد میگردد علاوه بر تعهدات تولید کنندگان پروفیل یو پی وی سی . تولیدات خود را شامل گارانتی به شرح زیر قرار دهد
    کلیه یراق آلات مورد استفاده در پنجره ها و درب های دوجداره تولید شده توسط شرکت سرای آتیه به مدت ده سال شامل ضمانت تعویض می باشد .
    کلیه شیشه های دو و سه جداره تولید شده توسط شرکت سرای آتیه به مدت سه سال در برابر بخار زدگی و خروج گاز ضمانت می گردد .
    کلیه درب و پنجره های دوجداره تولید شده توسط شرکت سرای آتیه پس از نصب از نظرعایق بندی (عبور آب و هوا به داخل ساختمان) به مدت ده سال ضمانت می گردد .
    کلیه درب و پنجره های دوجداره تولید و نصب شده توسط شرکت سرای آتیه شامل ضمانت ریگلاژ به مدت ده سال می باشد.
    کلیه درب و پنجره های دوجداره تولید شده توسط شرکت سرای آتیه پس از نصب از نظرعایق بندی (عبور آب و هوا به داخل ساختمان) به مدت ده سال ضمانت می گردد .
    پروفیل های لمینت استفاده شده در تولیدات شرکت سرای آتیه شامل ضمانت تغییر رنگ فاحش به مدت ده سال می باشد .
  • پروفیل های در و پنجره یو پی وی سی تولیدی ویستا بست، در برابر تمامی مشکلات و صدمات ناشی از عدم رعایت موارد فنی و کیفی تولید پروفیل که منجر به تغییر رنگ فاحش، انحنا، شکستگی، ترک، تغییر شکل (دفرمه شدن) در پروفیل می شود، از تاریخ تولید پروفیل به مدت 10 سال مورد تضمین شرکت بیمه آسیا بر اساس قرارداد شماره 6411001/89/01 می باشد.
    عدم استفاده از پروفیل تقویتی گالوانیزه مناسب یا عدم استفاده از آن در داخل پروفیل و نیز هر گونه نواقص ناشی از عدم استفاده از ماشین آلات مونتاژ مناسب و استاندارد و رعایت نکردن اصول صحیح انبارداری در کارگاه مونتاژ، شامل ضمانت نمی شود.
    استفاده از قطعات متفرقه و غیراستاندارد در خصوص ساخت و نصب پنجره ها، مانند لولای غیرقابل تنظیم، کانکتورها، نوارهای آب بندی، لاکینگ پلیت ها، پل ها و فیلرهای زیرشیشه و غیره،باعث عدم ضمانت خواهد شد.
    هر گونه ضایعات ناشی از استفاده نامناسب، نگهداری و به کارگیری از منابع رادیو اکتیو، امواج الکترو مغناطیس، مواد شیمیایی و شعله مستقیم در مجاورت پروفیل، شامل ضمانت نمی گردد.
    در صورت استفاده از اتصالات نامناسب در نصب و وارد آمدن ضربه و فشار به پروفیل و جداسازی روکش محافظ در زمان نامناسب، شامل ضمانت نمی شود.
    رعایت نکردن شرایط استاندارد در انتخاب و استفاده از پیچ ها برای نصب پروفیل تقویتی، خارج از شرایط ضمانت می باشد.
    ضمانت های مخدوش، فاقد اعتبار می باشند و هرگونه جعل و سوء استفاده از این ضمانت نامه پیگرد قانونی دارد.
    هر گونه ضایعات ناشی از نشست ساختمان و بروز بلایای طبـیعی مانند: سیـل، زلـزله و... شـامل ضـمانت نمی شود.
    پروفیل های الوان (رنگ شده و لمینیت) شامل ضمانت نمی باشد.
    هر گونه به کارگیری و مونتاژ پروفیل های غیر تولیدی ویستا بست، در کنار پروفیل های این شرکت خارج از ضمانت می باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل علی خواه